PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem e-mailem

Požadované dovednosti:
- Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
- Výhodou: certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...)

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25 Mzda minimálně23000 Kč Nastoupit od2018-04-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-07T10:27:36

Společnost

AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
  • AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o.
  • Kontakt : Andrea Osvítilová
  • E-mail : rm-CZ_Foreign@intl.att.com
  • Adresa : AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště, Palachovo náměstí 726/2, Starý Lískovec, 625 00 Brno 25

Klíčová slova

úroveň

znalosti

testem

kontakt

řízení výhodou

pečlivost uchazeči

úspěšně

projít

technickým

anglickým