PopisTermín pro podání přihlášky: do 24. 1. 2019. Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru podmínkou
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění výhodou
- praxe ve veřejné správě a znalost problematiky sestavování rozpočtu výhodou
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- schopnost analytického a koncepčního myšlení
- spolehlivost a pečlivost
- znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
- splnění předpokladů pro výkon některých funkcí ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení)
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud
takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným
prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku“.
Platové zařazení: 11. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu určitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 24. 1. 2019
Předpokládaný nástup: únor 2019, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Radim Carda, vedoucí Finančního odboru MMPv, tel. č. 582 329 104 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Minimální vzděláníBakalářské SměnnostPružná pracovní doba Pracovištěnám. T. G. Masaryka 130/14, 796 01 Prostějov 1 Mzda minimálně21480 Kč Nastoupit od2019-02-01