Požadavky:
- Účast ve Start-up společnostech s ročním obratem ve výši 50 mln. USD
- Zkušenosti s vývojem a implementací ERP a WMS systémů
- Zkušenosti ve vedoucích pozicích - min. 5 let
- Zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů - min. 5 let
- Zkušenosti při budování a řízení prodejního oddělení
- Silné znalosti v oblasti reklamy a marketingu
- Silné vedoucí a komunikační dovednosti
- Zkušenosti z vedení jednání a prodeje
- Zkušenosti ve výrobních a stavebních společnostech
- Znalost anglického jazyka, aktivní znalost ruského a ukrajinského jazyka
Náplň práce:
- Vypracování strategického plánu a plánu rozvoje společnosti (analýza trhu, marketingu atd.)
- Vypracování pracovního řádu společnosti
- Vypracování jiných obchodních či pracovních předpisů a nařízení
- Vedení zaměstnanců (nábor zaměstnanců, jejich školení, motivace)
- Monitoring efektivity využívání zdrojů
- Řízení prodeje (naplnění stanovených plánů, budování obchodních procesů v rámci oddělení prodeje, motivace, orientace v účetnictví a automatizace práce)
- Vývoj a implementace cenové a marketingové politiky
Další znalosti a dovednosti:
- ŘP skupiny B - aktivní řidič
- Aktivní znalost ruského a ukrajinského jazyka slovem i písmem
Doložit CV (životopis v českém a ruském jazyce), s uvedením praxe v oblasti obchodu.
Vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření není podmínkou.
Nostrifikace diplomu v ČR není podmínkou.
Vysílání na služební cesty v rámci EU a jiných států, vč. Států SNS
Zaměstnanecké výhody:
Procenta z prodeje zboží, možnost nájmu bytu a ubytování pro zaměstnance
Souhlas zaměstnavatele s modrou kartou Minimální vzděláníVysokoškolské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěTuřanka 858/98a, Tuřany, 627 00 Brno 27 Mzda minimálně48000 Kč Mzda maximálně50000 Kč Nastoupit od2018-10-01