K Vašim hlavním úkolům bude patřit:
Vedení veškerých personálních procesů pro 350 zaměstnanců (nábory, nástupy, výstupy, změny v průběhu pracovního poměru); Správa docházkového SW, evidence docházky, správa mzdového SW; Poskytování poradenství manažerům a zaměstnancům; Komunikace s úřady a institucemi; Zajišťování a koordinace školení; Vytváření a pravidelné revize vnitřních předpisů; Příprava a aktualizace popisů pracovních činností pro jednotlivé pozice; Zajišťování a správa zaměstnaneckých benefitů; HR reporting a analýzy, cestovní náhrady; Spolupráce s managementem při řešení personálních otázek
Hledáme právě Vás, pokud:
máte SŠ nebo VŠ vzdělání; máte prokazatelnou praxi na obdobné pozici min. 3 roky; orientujete se v zákoníku práce na dobré úrovni; máte vynikající organizační a komunikační schopnosti; velmi dobře zvládáte práci na PC s MS Office (vítané jsou zkušenosti se SW Target 2100); vlastníte řidičské oprávnění skupiny B.
Co Vám můžeme nabídnout?
perspektivní a zajímavou práci v příjemném prostředí firmy s dlouholetou tradicí; samostatnou seniorskou pozici; motivující mzdové ohodnocení; zaměstnanecké výhody (podnikové stravování, příspěvek na penzijní připojištění, pružná pracovní doba); Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěTeplice nad Bečvou 47, 753 01 Hranice 1 Mzda minimálně28000 Kč Nastoupit od2018-05-01