PopisNáplň práce:

• Administrativní a organizační práce
• Vedení agendy obchodů
• Zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
• Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti, dodavateli, úřady
• Administrativní podpora pro realitní makléře
• Hypoteční služby pro klienty realitní kanceláře: vyhledávání nejvýhodnějších podmínek různých bank; příprava podkladů k vyřízení žádosti; komunikace s bankami a klienty

Požadujeme:

• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• Uživatelská znalost práce s PC, MS Office
• Dobré administrativní, komunikativní a organizační schopnosti
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
• Příjemné a reprezentativní vystupování
• Aktivní přístup k zadaným úkolům
• Pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• Úspěšné absolvování zkoušky o spotřebitelském úvěru; nutné dodělat v průběhu zaučení

Nabízíme:

• Zajímavou, zodpovědnou a perspektivní práci ve významné společnosti
• Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
• Podporu v dalším vzdělání a školení
• K dispozici pomocnou asistentku
• Dobré platové podmínky s finančními bonusy
• Místem pracoviště je centrum Liberce, Felberova 4
• Nástupní termín listopad/prosinec 2018
• Nástupní měsíční mzda od 24.000 Kč + provize z hypotečních úvěrů
Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěDivize nemovitostí, s.r.o., Felberova 4, 460 01 Liberec 1 Mzda minimálně24000 Kč Nastoupit od2018-11-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-09-24T12:36:03

Společnost

Divize nemovitostí s.r.o.
  • Divize nemovitostí s.r.o.
  • Kontakt : Lucie Regenermelová
  • Telefon : +420 724 833 611
  • E-mail : divizenemovitosti@rscs.cz
  • Adresa : Divize nemovitostí, s.r.o., Felberova 4, 460 01 Liberec 1

Klíčová slova

klienty

organizační

kanceláře

vzdělání

realitní

zodpovědnou

menším

prostředí

pracovní

společnosti příjemné