PopisNÁPLŇ PRÁCE - pracovník na této pozici
• je organizační a administrativní podporou ředitele společnosti
• připravuje podklady pro jednání, zápisy z jednání
• organizuje kalendář ředitele
• komunikuje s centrálou i se zahraničními sesterskými společnostmi
• zajišťuje catering, ubytování, letenky pro zahraniční návštěvy, péči o zasedací místnosti
• nese odpovědnost za spisovou službu (příjem a odesílání pošty), její rozdělování a evidenci, archivaci
• zajišťuje správu a dodržování firemních směrnic úseku ředitele společnosti
• eviduje a zpracovává tuzemské i zahraniční cestovní příkazy
• provádí měsíční uzávěrku osobních vozidel
POŽADUJEME
• vzdělání SŠ, nebo VŠ
• praxi na obdobné pozici (min. 1 rok)
• znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, apod.)
• organizační schopnosti, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, loajalitu, flexibilitu a iniciativní přístup
• příjemné a reprezentativní vystupování, kvalitní ústní i písemný projev
• dobrou znalost angličtiny – úroveň B2, znalost francouzštiny výhodou Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěKlatovy IV, Za tratí č.p. 640, PSČ 339 01 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-02-01