PopisHledáme do našeho týmu nového kolegu/novou kolegyni:
Jaká bude Tvá náplň práce?
*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému
*zpracování odchozích plateb a proces s přijatými platbami, zadávání dat do systému
*zodpovědnost za pokladnu, vydávání hotovosti a její evidence
*měsíční reporting a analýza dat
*archivace dokumentů
*objednávání hotelu, zařizování taxi
*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem
Co bys měl/-a mít?
*vysokoškolské vzdělání - alespoň Bc.
*dobrá znalost MS Excel
*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)
*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost, silná osobnost
*zkušenosti v oblasti účetnictví/financí/personalistiky výhodou
*znalost systému Oracle výhodou
Co můžeme nabídnout?
*adekvátní finanční ohodnocení
*uplatnění i prohlubování Tvých zkušeností
*práci v přátelském kolektivu
*zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, stravenky po odpracování půl roku, káva/čaj k dispozici na pracovišti, hrazené jazykové kurzy, vánoční firemní večírek)
Životopisy v anglickém jazyce zasílejte na adresu: jess_mo@gemteks.com a
ting_yang@gemteks.com.