Popis- zajišťování administrativy související s logistikou zboží k zákazníkům společnosti; zajišťování dopravy související s prodejem a nákupem včetně průběžné evidence; zajišťování administrativy souvisejíci s vedením hospodářství; vedení organizace vratných obalů u zákazníků, archivace dokladů zpracované agendy, kooperace s dopravci, výrobou, obchodním oddělním, účtárnou a zahraničními kolegy
Požadujeme: SŠ vzdělání, komunikativní AJ (základy dalšího jazyka výhodou), dobrá znalost práce na PC (word, excel, outlook, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme: příspěvek na stravování. doplňková dovolená, mimořádné odměny,
Kontakt: telefonicky po-pá 9:00-15:00, životopisy zasílejte e-mailem Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěStrážnická 3586, 276 01 Mělník 1 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-02-01