Náplň práce:
Analýza a zpracování registrovaných trouble tiketů v systému, analýza a zpravování požadavků zákazníka
Úzká spolupráce s vývojovým a testovacím oddělením k zajištění technické podpory na nejvyšší úrovni
Vytváření a příprava testovacího prostředí a konfigurace k ověření navrhovaných řešení
Simulace chyb a problémových situací a návrh řešení
Vytváření podpůrné dokumentace k navrhovaným řešením, konzultace
Další odborné činnosti v procesu řešení chyb a požadavků zákazníků, možná účast na integračních aktivitách u zákazníka
Požadujeme:
-výborná znalost RJ, nejlépe rodilý mluvčí
- SŠ/VŠ technického směru
- praxe na obdobné pozici výhodou
- Znalost architektury IN
- Znalost síťových a signalizačních protokolů SS7, Camel, Diameter, Sigtran
- Alespoň základní orientace v Linuxu
- Chuť cestovat do zahraničí (5% pracovní doby)
- Angličtina –pokročilá úroveň
- Flexibilita a aktivní přístup k práci
- Dobré komunikační schopnosti, schopnost pracovat v týmu, analytické schopnosti, systémové myšlení
Znalost Oracle, SQL
Výhody: stravenky, 5 týdnů dovolené, odpovídající platové ohodnocení Minimální vzděláníVysokoškolské SměnnostPružná pracovní doba PracovištěOhradní 1369/8, 14000 Praha 4 Mzda minimálně47828 Kč Nastoupit od2017-11-08