Popiskontakt:Veronika Knížetová, e-mail: veronika.knizetova@proservia.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Praha.
- monitorování fronty L2 techniků a zajištění dodržování SLA, zajišťování, aby byly všechny tickety vyřešeny v rámci stanovené doby, práce na diskusních fórech, nutná nativní komunikace v angličtině, poskytuje aktualizaci týmu Service Desk, pokud dojde ke změnám, snaží se dosáhnout zkrácené doby manipulace bez dopadu na zkušenosti zákazníka, předchozí zkušenosti v roli zákaznické podpory min. 5 let, dobrá znalost MS Windows Server, Active Directory, databázových systémů (MS SQL Server) a znalost HW.Zaměstnanecké výhody:stravenky, mobilní telefon a tarif, Benefit plus, 5 týdnů dovolené, příspěvek na životní pojištění. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěManpowerGroup s.r.o.Praha, Praha Mzda minimálně33000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2018-12-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-21T10:10:41

Společnost

ManpowerGroup s.r.o.
  • ManpowerGroup s.r.o.
  • Kontakt : Veronika Knížetová
  • E-mail : veronika.knizetova@proservia.cz
  • Adresa : ManpowerGroup s.r.o.Praha, Praha

Klíčová slova

server

zkušenosti

znalost

doby

kontaktveronika

manipulace

dopadu

zákazníka

předchozí

roli