Popisz: 7.1.2019
Náplň práce:
- zabezpečování činností souvisejících s chodem logistického areálu,
- komunikace s nájemci a dodavateli služeb,
- zabezpečování administrativně-technických činností,
- jednání s jednotlivými nájemci,
- řešení reklamací, poruch a zabezpečení jejich odstranění,
- vedení příslušných dokumentací např. požárních, technických atd.
Požadavky:
- střední nebo vysokoškolské vzdělání technického směru (strojní, stavební),
- prokazatelné předchozí zkušenosti s obdobnými činnostmi,
- časovou flexibilitu,
- schopnost zpracování poptávky a základní vizualizace,
- samostatnost, zodpovědnost, odolnost proti stresu,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- vysoká úroveň práce Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, Outlook,
- zkušenost s grafickými programy výhodou,
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič,
- trestní bezúhonnost.
Nabízíme:
- dlouhodobou pracovní perspektivu v prosperující společnosti,
- finanční ohodnocení odpovídající individuálnímu pracovnímu výkonu, znalostem a dovednostem,
- přátelský kolektiv,
- služební automobil, telefon, PC.
Podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání motivačního dopisu, strukturovaného životopisu v elektronické podobě a kopie maturitního vysvědčení na e-mail: jan.vladar@bartonapartner.cz
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěBartoň a Partner s.r.o. - Mošnov, Průmyslová 368, 742 51 Mošnov Mzda minimálně26000 Kč Nastoupit od2019-02-01