PopisV případě zájmu zašlete svůj životopis na email kariera@elinkx.cz
Náplň práce:
• konzultační činnost a odborná podpora zákazníků
• příjem požadavků zákazníků prostřednictvím HelpDesku/Jira, e-mailem, telefonicky
• zajištění kompletních procesů pro řešení požadavků zákazníků napříč firmou
• aktivní komunikace se zákazníkem
• analýza požadavků zákazníka, návrhy řešení
• spolupráce s vývojovým týmem a projektovými manažery
Co očekáváme?
• VŠ nebo SŠ vzdělání
• samostatnost, pracovitost a zodpovědný přístup
• komunikační schopnosti
• výhodou je znalost účetních, ekonomických a obchodních postupů
• výhodou je praxe s HelpDeskovými systémy a praxe na zákaznickém oddělení
• pozici je možné obsadit i čerstvým absolventem s prokazatelnou praxí během studia ekonomických oborů a chutí vzdělávat se v IT oblasti
Nabízíme:
• zajímavou práci s možností seberealizace,
• program adaptačního zapracování,
• motivující finanční ohodnocení,
• zázemí stabilní firmy, výborný kolektiv s pohodovými lidmi,
• zaměstnanecké benefity,
• pracoviště Ostrava
• nástup ihned nebo dohodou
• výše mzdy dle zkušeností a seniority Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěE LINKX a.s.,, Novoveská 1262/95, 709 00 Ostrava 9 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2019-01-01