Máte zkušenosti s prací na Help desku a domluvíte se anglicky a německy?
Nevadí vám noční směny a víkendy?
Čtěte dále ?
POPIS POZICE
Poskytování technické podpory při odstraňování problémů týkajících se počítačového hardwaru a softwaru, mobilních zařízení a dalších technologických nástrojů a produktů ve formě kombinované technické podpory 1. a 2. úrovně
Poskytování rychlé odpovědi na otázky od zaměstnanců i od koncových uživatelů z různých mezinárodních klientů
Konzultujete s odborníky v oblasti IT, pokud není příslušný postup jasný
PROFIL KANDIDÁTA
plynulá angličtina, mírně pokročilá / středně pokročilá němčina
technické dovednosti a obecné znalosti IT (počítačové dovednosti, hardware a základní znalosti softwaru – OS, Office, Komunikační aplikace)
Flexibilita, schopnost rychlého učení
Demonstrační schopnost řešit problémy a analytické schopnosti; velmi dobré komunikační schopnosti
NABÍZÍME
Velmi dobrý konkurenční plat a různé výhody
Rozmanitost úkolů a činností, zapojení do týmových a zákaznických projektů
další rozvoj
Přátelské pracovní prostředí střední dynamické a agilní organizace
Aktivní využití cizích jazyků
Jsme otevřeni i pro možnost domácí kanceláře po dohodě Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostTurnusové služby PracovištěOstrava, Ostrava Mzda minimálně35000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2018-09-01