PopisPrvní kontakt se zaměstnavatelem telefonicky.

Zodpovědnosti:
Příprava převodu aktivit střední komplexnosti ve specific oblasti AP oddělení.

o telefonická a písemná komunikace s kolegy DT a externími dodavately a jejich sledování v nástroju prodeje
o Různé druhy administrativních úloh: přístup k tvorbě a aktualizacím, technická podpora uživatelů, testování systému, podpora zdrojů a řízení kontraktu, příprava zpráv
o Procesní služby: tvorba e-aukce a podpora uživatelů, komunikace jednotlivých dodavatelů, monitorování událostí, podpora nahrávání a stahování
o Účast na inovacích: úkoly v oblasti migrace a zavádění
o Řízení incidentů

Požadujeme:
" plynula angličtina a němčina
" zkušenost s technickou podporou pro zákazníky
" znalost Ticketing tool, One source, R3M, SRM
" znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
" schopnost analytického myšlení
" zodpovědnost, spolehlivost, self-konfidence
" chuť učit se nové věci

Nabízíme:
Stravenky, kafeterie, pružná pracovní doba, firemní akce, 25 dní dovolené, 2 sick days

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami
Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěHolandská 859/3, Štýřice, 639 00 Brno 39 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně38000 Kč Nastoupit od2019-01-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-03T02:36:27

Společnost

Deutsche Telekom Services Europe Czech Republic s.r.o.
  • Deutsche Telekom Services Europe Czech Republic s.r.o.
  • Kontakt : Kamil Lyach
  • Telefon : +420 703 456 492(každépondělí9-11hodin)
  • E-mail : kamila.lyach@telekom.com
  • Adresa : Holandská 859/3, Štýřice, 639 00 Brno 39

Klíčová slova

podpora

oblasti

uživatelů

řízení

znalost

komunikace

technickou

r3m

plynula

word