PopisPožadujeme:
Vzdělání technického směru, znalost anglického jazyka na úrovni min. A2, řidičský průkaz sk. B (sk. C výhodou nikoliv podmínkou).
Náplň práce:
Zodpovědnost za příjem, koordinaci a kontrolu provedení servisních zakázek. Denní komunikace se zákazníky a servisními mechaniky, objednávání náhradních dílů, vytváření nabídek a administrace zakázek.
Stravenky (100 Kč/den), důchodové připojištění, příspěvek na dovolenou, možnost kurzu anglického jazyka.
Kontakt telefonicky, emailem.
Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěChýnovská 850, 391 11 Planá nad Lužnicí Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-04-04

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-05T01:56:52

Společnost

HCS Centrum s.r.o.
  • HCS Centrum s.r.o.
  • Kontakt : Josef Sokolík
  • Telefon : +420 602 425 347
  • E-mail : prace@hcscentrum.cz
  • Adresa : Chýnovská 850, 391 11 Planá nad Lužnicí

Klíčová slova

anglického

požadujeme vzdělání

zakázekstravenky

mechaniky

objednávání

náhradních

dílů

vytváření

nabídek

administrace