PopisNáplň práce: komunikace se zákazníky (včetně anglicky mluvících), telefonická a emailová technická podpora, správa, aktualizace a administrativa firemních webů a e-shopu, vyřizování a zadávání objednávek do interního systému, komunikace se spedičními firmami, řízení referentských vozidel
Požadavky: vzdělání v technickém/ ekonomickém oboru, anglicky slovem i písmem (B2), uživatelské znalosti a dovednosti na PC (MS Office, internet, informační systémy), schopnost komunikovat s technicky orientovanými zákazník, obchodní myšlení, samostatnost a kreativitu, praxe v oboru a řidičský průkaz sk. B výhodou
Nabízíme: férové finanční ohodnocení - aktivních a pracovitých lidí si vážíme a dokážeme je i náležitě ohodnotit, práci v pohodovém mladém kolektivu, příjemné pracovní prostředí, kolegy stejné krevní skupiny a velmi rozmanitou náplň práce, možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, produkty a služby, které oceňují jednotlivci i společnosti z celého světa
Pro více informací o MGM COMPRO/CONTROLLERS navštivte webové stránky: http://www.mgm-compro.cz a https://www.mgm-controllers.com
Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěRůžová 307, Louky, 763 02 Zlín 4 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-03-01