PopisCharakteristika náplně práce:
1. Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky
2. Vydávání ověřených výstupů z veřejných informačních systémů Czech Point
3. Komunikace s orgány státní správy
4. Vidimace a legalizace
5. Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva obce, rady obce a výborů
6. Vyhotovování zápisů ze zasedání zastupitelstva obce a rady obce
Podmínky pro účast ve výběrovém řízení:
" min. středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou ekonomického směru)
" výhodou osvědčení o způsobilosti k výkonu státní správy na úseku matrik
" výhodou znalosti a zkušenosti s aplikací právních norem:
o Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
o Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
o Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
o Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění
o Vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
o Vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
" velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
" dobré komunikační schopnosti, proklientské a protýmové kompetence
" flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a odpovědnost
" řidičský průkaz sk. B
Řádně a v termínu odevzdaná přihláška obsahuje tyto náležitosti:
" jméno a příjmení uchazeče
" datum a místo narození uchazeče
" státní příslušnost uchazeče
" místo trvalého pobytu uchazeče
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
" telefon, e-mail - pro komunikaci v průběhu výběrového řízení
" datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
" životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, uvedení důvodů motivace k práci na městském úřadě
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. Pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením.
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky:
Obec Herálec, písemná forma, do 14. 01. 2019 do 12:00 hodin
Adresa pro doručování přihlášek v obálce označené:
"Výběrové řízení - účetní" Obec Herálec - podatelna, Herálec 80, 592 01 Herálec Případné informace podá:
Zdeněk Gregor - starosta obce, tel. 566 663 334, mobil: 602 596 115,
e-mail: starosta@obecheralec.cz
Informace k průběhu výběrového řízení:
Výběrové řízení bude probíhat v předpokládaném termínu 23.1.2019 Uchazeči budou pozváni a o dalším průběhu informováni vždy v předstihu na jimi uvedených e-mailových adresách.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Informace o zpracování osobních údajů uchazeče při výběrovém řízení jsou uvedeny níže.

Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostJednosměnný provoz PracovištěČeský Herálec 80, 592 01 Herálec pod Žákovou horou Mzda minimálně20230 Kč Mzda maximálně32740 Kč Nastoupit od2019-02-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-12-28T01:56:42

Společnost

Obec Herálec
  • Obec Herálec
  • Kontakt : Lubomír Gregor
  • Telefon : +420 566 663 115
  • Adresa : Český Herálec 80, 592 01 Herálec pod Žákovou horou

Klíčová slova

platném

řízení

průběhu

herálec

obce

dokladu

zastupitelstva

pobytu

termínu

doklad