PopisKvalifikační požadavky: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Další požadavky: zájem o dlouhodobou spolupráci, trestní bezúhonnost, pozitivní vztah k seniorům, výborné komunikační dovednosti, práce individuální i v týmu, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, tvořivost.
Náplň práce: řídí práci recepce, pradlen, údržby, vedení příslušné dokumentace jednotlivých úseků, sestavuje pracovní harmonogramy, rozpisy služeb a kontroluje jejich plnění, zabezpečuje plynulý, hospodárný a účelný chod jednotlivých provozů.
Pracovní doba 7,00 - 15,30hod.
Zaměstnanecké výhody: zázemí stabilní společnosti, smysluplnou práci v dobrém týmu a příjemném prostředí, zaměstnanecké benefity, příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu,příspěvek na penzijní připojištění,možnost využití hlídání dětí v dětské skupině , určeno pro děti od 1 roku do 6 let.
V případě zájmu pište na email: personalni@centrin.cz., volat je možné v pondělí - pátek v 7:00 - 15,30hod.
Místo výkonu práce: Náměstí Míru 597, Zruč nad Sázavou Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěCentrin CZ s.r.o. P, náměstí Míru 597, 285 22 Zruč nad Sázavou 1 Mzda minimálně18000 Kč Nastoupit od2019-01-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-12-01T02:07:42

Společnost

Centrin CZ s.r.o.
  • Centrin CZ s.r.o.
  • Kontakt : Kamila Filipová
  • Telefon : +420 725 292 767
  • Adresa : Centrin CZ s.r.o. P, náměstí Míru 597, 285 22 Zruč nad Sázavou 1

Klíčová slova

práce

práci

jednotlivých

požadavky

týmu

příspěvek

využití

připojištěnímožnost

penzijní

dopravupříspěvek