PopisNáplň práce: vedení týmu pracovníků v call centru, školení a motivace, zodpovědnost za chod a výsledky oddělení, pravidelné reporty,vedení související agendy.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání, komunikační a prezentační dovednosti, aktivní přístup, uživatelská znalost práce na PC, zkušenost na vedoucí pozici výhodou.
Nabízíme: velmi dobré mzdové ohodnocení s fixní složkou mzdy, pravidelná pracovní doba: PO - PÁ 8.00 - 16.30 hod, standardní pracovní poměr na pracovní smlouvu, po půl roce pracovní smlouva na dobu neurčitou, 25 dní placeného volna, zaměstnanecké benefity – stravenky, sick days, multisport karta a příspěvek na dopravu, dovolená na Pálavě nebo v Bulharsku, vstupní a průběžná odborná školení ZDARMA, klimatizované kanceláře v centru Hodonína, snadná dostupnost z vlakového i autobusového nádraží.Nástup:dohodou.V případě zájmu o pozici zašlete svůj životopis na email:personalni@amaxsro.cz
Kontakt:544 529 940, facebook.com/amaxsro
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat, uvedených v zaslaném CV pro AMAX, s.r.o., IČO 26312549, dává žadatel o zaměstnání souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi.Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzuje, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné. Minimální vzděláníStřední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAMAX, s.r.o. - Hodonín 1, Národní třída 3923/18a, 695 01 Hodonín 1 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně26000 Kč Nastoupit od2019-05-10