PopisNÁPLŇ PRÁCE:
o Zpracování příchozích plateb
o Řešení diferencí z plateb, upomínání zákazníků
o Komunikace s německy hovořícími partnery a zákazníky
o Další činnosti v účetním oddělení servisního centra
POŽADAVKY NA ZAMĚSTNANCE:
o Velmi dobrá znalost německého jazyka min. na úrovni B2 (denní komunikace s rodilými mluvčími), znalost anglického jazyka min. na úrovni B1
o Znalost MS Office, SAP výhodou
o SŠ/VŠ ekonomického směru výhodou, vhodné i pro absolventy či studenty posledního ročníku studia
o Časová flexibilita a ochota cestovat (občasné cesty do zahraničí)
o Dobré komunikační schopnosti
o Řidičský průkaz skupiny B
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
o 13./14./15. mzda
o 6 týdnů dovolené
o Možnost Home Office
o Podpora jazykového vzdělávání
o Flexibilní formy práce (pružná pracovní doba)
o Nadstandartní systém vzdělávání
o Věrnostní bonus již po prvním odpracovaném roce
První kontakt e-mailem: vitezslav.resatko@mann-hummel.cz Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNová Ves 66, 675 21 Okříšky Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně27000 Kč Nastoupit od2019-02-01