Další požadavky:
- dobré organizační schopnosti
- schopnost samostatné práce
- flexibilní pracovní doba
- znalost práce na PC (MS Office)
Výhodou je:
- znalost z oblasti státní správy
- znalost zákonů
- ochota vzdělávat se
- znalost cizího jazyka
Náplň práce - příklady:
- vedení spisové služby
- evidence doručených a vydaných faktur, kontrola správnosti faktur
- evidence pošty
- evidence smluv
- obsluha služby Czech Point
- obsluha datové schránky
- vedení úřední desky
- zápisy z jednání zastupitelstva
- hlášení obecního rozhlasu
- archivace písemností
- administrativa spojená s chodem obce
- zástup referentky strátní správy a samosprávy v době její nepřítomnosti
- administrativní činnosti pro starostu a místostarostu
Zájemce zašle nebo osobně doručí na Obecní úřad ve Vochově svůj profesní životopis do 10.2.2019, kde uvede:
- údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
Dále požadujeme:
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též odborný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Mzda v závislosti na počtu odpracovaných hodin. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěObec Vochov [755], Vochov 46, 33023 Nýřany Mzda minimálně15000 Kč Nastoupit od2019-01-15