PopisŽivotopisy v českém i anglickém jazyce zasílat na adresu: l ting_yang@gemteks.com
Jaká bude Tvá náplň práce?
*zpracování a kontrola docházek zaměstnanců
*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému
*objednávání a vydávání kancelářských potřeb
*objednávání hotelu, taxi
*archivace dokumentů
*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem
Co bys měl/-a mít?
*středoškolské vzdělání s maturitou
*dobrá znalost MS Excel
*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)
*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost
*zkušenosti v oblasti administrativy/financí/personalistiky výhodou
*znalost systému Oracle výhodou
Co můžeme nabídnout?
*adekvátní finanční ohodnocení
*uplatnění i prohlubování Tvých zkušeností
*práci v přátelském kolektivu
*zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, stravenky po odpracování půl roku, vitamíny pro dobré zdraví, káva/čaj k dispozici na pracovišti, hrazené jazykové kurzy, vánoční firemní večírek)
Po odpracování půl roku - stravenky Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěGemtek.CZ, s.r.o. [330], Chebská 555/7, 32200 Plzeň 22 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně24000 Kč Nastoupit od2019-03-15