PopisNáplň práce, zajištování administrativy, korespondence (e-maily + pošta), NUTNÁ ZNALOST FAKTURACE, kontrola pohledávek a závazků, práce s pokladnou, zpracování objednávek, tvorbna dodacích listů, objednávání materiálů apod., úzká spolupráce s výrobou sýrů a jiné. Komunikace s odběrateli a dodavateli. Výhodou, ale né podmínkou jsou zkušenosti s podvojným účetnictvím a práce v programu WinDuo.
Požadujeme znalost MS Office, řidičský průkaz výhodou, SŠ nejlépe potravinářské nebo ekonomické zaměření, zdravotní průkaz, odolnost proti stresu, flexibilita.
Nabízíme práci na ranní směny, příjemný kolektiv, po zapracování velmi zajímvé finanční ohodnocení, možnost zakoupení výrobků za zvýhodněné ceny.
Pracoviště Hlučín, vhodné pro zájemce z blízkého okolí. Životopisy zasílat na pegrimek@milkov.cz.
Pevná pracovní doba 6:30 - 15:00 hodin.
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěMILKOV, s.r.o. - pracoviště Hlučín, Rovniny 787/9, 748 01 Hlučín Mzda minimálně17000 Kč Nastoupit od2019-02-01