PopisASISTENT VEDOUCÍHO PROJEKTU, KOORDINÁTOR A GARANT AKTIVITY INFORMOVANOST
Popis role dle projektu:
Asistent kooperuje s vedoucím projektu při administrativním řízením projektu a zejména finančním řízení. Podle přidělených pravomocí zastupuje vedoucího projektu v době jeho nepřítomnosti, účastní se všech schůzek vedoucího projektu, pořizuje zápisy, je odpovědný za správné vedení projektového archivu, zajišťuje hladký průběh fakturací, je v úzkém kontaktu s ekonomickým oddělením Správy KRNAP, zejména prostředníkem mezi garanty aktivit a účetním oddělením Správy KRNAP, vede paralelní kontrolní účetní evidenci, sleduje čerpání projektových prostředků, připravuje pro vedoucího projektu pravidelné vyúčtování projektových nákladů. Administrátor je zároveň garantem aktivity Informovanost.
Popis pracovní pozice:
- naplňování projektových aktivit pro dosažení projektových cílů
- asistence vedoucímu projektu, spolupráce s garanty projektu a dalšími nadřízenými dle org. schéma Správy KRNAP
- koordinace, praktické zajišťování potřeb týmu
- zajišťuje plynulý tok informací mezi členy týmu i navenek
- naplňování a praktická kontrola dodržování procesních (organizačních) schémat
- zajišťování oběhu dokumentů, fakturace, evidence dokumentů, archivace
- zpracování PR výstupů aktivity Informovanost: náplň, zákl. grafická úprava a tiskových zpráv, organizace exkurzí, psaní článků o projektu a jeho aktivitách apod.
- obsluha WEB, Facebook stránek projektu
- vede základní účetní evidenci, zpracovává výkazy a ekonomické výstupy
Požadavky:
- ukončené vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického, manažerského či přírodovědného oboru
- kladný vztah k ochraně přírody
- výborné komunikační schopnosti
Výhodou:
- přímá účast na projektu nebo v organizaci s minimálním ročním obratem 1 mil. Kč
-praxe v organizováním osob, s oběhem dokumentů, evidencí, archivací
- zkušenosti s náplní a zpracováním PR výstupů výhodou
- znalost prací v GIS (Esri, ArcMap 10.x)
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - platová třída 10 (rozpětí 19.760 - 29.740 Kč)
- pracovní úvazek: 0,8 Asistent vedoucího projektu
0,2 Garant aktivity informovanosti
- nástup od 01. 03. 2019 (případně od 01. 04. 2019)
- pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností jejího následného prodloužení až do 31. 10. 2023 (doba trvání projektu)
Přihláška musí obsahovat:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
K přihlášce je nutno přiložit:
- motivační dopis (max. 1 A4)
- strukturovaný životopis (max. 1 A4)
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - ověřenou
- výpis z rejstříku trestů (ne starší dvou měsíců)
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), v platném znění
Místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:
Vrchlabí, 01. 03. 2019 (max. 01. 04. 2019)
Termín pro doručení přihlášky: 8. 02. 2019 do 12:00 hod.
Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené:
"Výběrové řízení - OBNOVNÝ MANAGEMENT KRKONOŠSKÝCH LUK - PRACOVNÍ POZICE ……… (dle zájmu)"
Výběrové řízení je dvoukolové:
K pohovoru budou vybraní uchazeči vyzváni prostředn Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSpráva Krkonošského národního parku, Dobrovského 3, 543 01 Vrchlabí 1 Mzda minimálně19760 Kč Mzda maximálně39740 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-26T04:10:45

Společnost

Správa Krkonošského národního parku Vrchlabí
  • Správa Krkonošského národního parku Vrchlabí
  • Kontakt : Martina Hrochová
  • Telefon : +420 499 456 616,737 225 401
  • Adresa : Správa Krkonošského národního parku, Dobrovského 3, 543 01 Vrchlabí 1

Klíčová slova

projektu

vedoucího

dle

projektových

aktivity

pracovní

vzdělání

dokumentů

řízení

správy