PopisGARANT AKTIVITY PLÁNY ŠETRNÉHO HOSPODAŘENÍ
Popis role dle projektu:
Garant aktivity Plány šetrného hospodaření (dále PŠH) je zároveň zhotovitelem plánů šetrného hospodaření. Bude pracovníkem s výbornými komunikačními a vyjednávacími schopnostmi, mít zkušenosti s realizací zemědělských prací, logistikou v zemědělství, bude se orientovat v managementovém plánování, v přírodních hodnotách národního parku a bude schopný kritického strategického uvažování a nacházení kompromisů při prosazování odpovídající péče o druhově bohaté travní porosty.
Popis pracovní pozice:
- administrativní zajištění, spolupráce s vedoucím projektu a projektovým týmem na naplnění projektových cílů
- tvorba PŠH tzn. aktualizace a rozšíření stávajících nebo vytvoření zcela nových PŠH
- PŠH zahrnuje:
- navázání kontaktu a vzbuzení zájmu o PŠH u vhodného hospodáře
- expertní biologický průzkum farmy
- klasifikaci a prioritizaci přírodních hodnot
- podrobnou ekonomickou, logistickou analýzu farmy
- vypracování detailního návrhu PŠH
- průběžné diskuse s farmářem, orgánem ochrany přírody a zástupci SZIF při přípravě návrhu PŠH
- optimalizace PŠH během jeho implementace do praxe
- každodenní komunikace s hospodáři, majiteli a správci dotčených pozemků
- zpracování podkladů pro technické a finanční zprávy
- asistence při vývoji a naplňování databáze lučních porostů LUHOP pro plánování a realizaci managementu bezlesí v KRNAP
Požadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdělání přírodovědného směru (biologické, zemědělské, OŽP)
- praxe v oblasti ochrany přírody min. 5 let
- orientace v ekonomice farmy hospodařící minimálně na rozloze 30 ha
- znalost prací v GIS (Esri, ArcMap 10.x)
- výborné komunikační schopnosti
Výhodou:
- zkušenosti s praktickým chodem farmy, hospodářství
- znalost dotačních schémat v zemědělství v ČR a EU
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení na základě délky praxe a dosaženého vzdělání dle Přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění - platová třída 11 v případě VŠ (rozpětí 21.480 - 32.290 Kč)
- pracovní úvazek 1 - nástup od 01. 03. 2019 (případně od 01. 04. 2019) do 31. 05. 2023
- pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností jejího následného prodloužení - viz výše
Přihláška musí obsahovat:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, telefonické a e-mailové spojení
K přihlášce je nutno přiložit:
- motivační dopis (max. 1 A4)
- strukturovaný životopis (max. 1 A4)
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - ověřenou
- výpis z rejstříku trestů (ne starší dvou měsíců)
- souhlas se zpracováním osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), v platném znění
Místo výkonu práce, předpokládaný termín nástupu:
Vrchlabí, 01. 03. 2019 (max. 01. 04. 2019)
Termín pro doručení přihlášky: 8. 02. 2019 do 12:00 hod.
Přihlášku je nutno doručit osobně nebo poštou na adresu organizace v obálce označené:
"Výběrové řízení - OBNOVNÝ MANAGEMENT KRKONOŠSKÝCH LUK - PRACOVNÍ POZICE ……… (dle zájmu)"
Výběrové řízení je dvoukolové:
K pohovoru budou vybraní uchazeči vyzváni prostřednictvím e-mailu v termínu: 11. - 15. 2.
Bližší informace poskytne:
Martina Hrochová, tel. 499456616, gsm.: 737225401, e-mail: mhrochova@krnap.cz
Správa KRNAP si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.
Minimální vzděláníVysokoškolské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSpráva Krkonošského národního parku, Dobrovského 3, 543 01 Vrchlabí 1 Mzda minimálně21480 Kč Mzda maximálně32290 Kč Nastoupit od2019-03-01