PopisPožadujeme:
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, praxi na obdobné pozici min. 3 roky výhodou, orientace v platné legislativě, znalost MS Office (především Excel, Word), znalost programu POHODA nebo PREMIER výhodou, orientace v účtování dotací výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, iniciativa, analytické myšlení, organizační a tvůrčí schopnosti, časová flexibilita.

Náplň práce:
Kontrola náležitostí daňových dokladů, účtování účetních dokladů, příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání, kontrola saldokonta dodavatelů a odběratelů, spolupráce a komunikace s úřady a klienty, příprava reportů pro management (spolupráce na měsíčních reportech), dokončení dalších úkolů dle pokynů nadřízeného, příprava podkladů pro zpracování mezd.

Zaměstnanecké výhody:
Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti, různorodou pracovní náplň, vč. zaškolení, možnost home office, příjemné pracovní prostředí, příjemný kolektiv, příspěvek na stravování, profesní rozvoj, další benefity

Místo výkonu práce:
Brno/Olomouc





Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno 39 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-02-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-01-26T04:10:45

Společnost

HV Accounting Czech s.r.o.
  • HV Accounting Czech s.r.o.
  • Kontakt : Ing. Lucie Jirků
  • Adresa : Pražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno 39

Klíčová slova

příprava

výhodou

office

spolupráce

pracovní

zpracování

podkladů

orientace

účtování

znalost