PopisPožadujeme:
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, praxi na obdobné pozici min. 3 roky výhodou, orientace v platné legislativě, znalost MS Office (především Excel, Word), znalost programu POHODA nebo PREMIER výhodou, orientace v účtování dotací výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, iniciativa, analytické myšlení, organizační a tvůrčí schopnosti, časová flexibilita.
Náplň práce:
Kontrola náležitostí daňových dokladů, účtování účetních dokladů, příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání, kontrola saldokonta dodavatelů a odběratelů, spolupráce a komunikace s úřady a klienty, příprava reportů pro management (spolupráce na měsíčních reportech), dokončení dalších úkolů dle pokynů nadřízeného, příprava podkladů pro zpracování mezd.
Zaměstnanecké výhody:
Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti, různorodou pracovní náplň, vč. zaškolení, možnost home office, příjemné pracovní prostředí, příjemný kolektiv, příspěvek na stravování, profesní rozvoj, další benefity
Místo výkonu práce:
Brno/Olomouc
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno 39 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně40000 Kč Nastoupit od2019-02-01