PopisPožadujeme:
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, teoretické znalosti účetních a daňových předpisů, znalost MS Office (především Excel, Word), znalost účetních programů výhodou, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, iniciativa, analytické myšlení, organizační a tvůrčí schopnosti, časová flexibilita
Náplň práce:
Kontrola náležitostí daňových dokladů, účtování účetních dokladů, příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání pod dohledem zkušených kolegů, kontrola saldokonta dodavatelů a odběratelů, spolupráce a komunikace s úřady a klienty, příprava reportů pro management (spolupráce na měsíčních reportech), dokončení dalších úkolů dle pokynů nadřízeného, příprava podkladů pro zpracování mezd.
Zaměstnanecké výhody:
Práci na plný nebo částečný úvazek ve stabilní společnosti, různorodou pracovní náplň, vč. zaškolení, možnost home office, příjemné pracovní prostředí, příjemný kolektiv, příspěvek na stravování, profesní rozvoj, další benefity
Místo výkonu práce:
Brno/Olomouc
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěPražákova 1008/69, Štýřice, 639 00 Brno 39 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-02-01