PopisSAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici "Referent/ka oddělení realizace a služeb"

Vašim úkolem bude :
Administrativní a organizační činnosti, komunikace s našimi zákazníky a dodavateli, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, expedice, pokladna, technická administrativa zakázek, úřady (pošta, atd.).

Požadujeme: Samostatnost, flexibilitu, min. SŠ vzdělání, základní orientaci v účetnictví. Výhodou zkušenost na administrativní pozici. Očekáváme dobré organizační a komunikační schopnosti, chuť pracovat a učit se novým věcem. Podmínkou je dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook) , ŘP sk. B

Nabízíme v regionu zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci, dobré platové podmínky, firemní benefity (příspěvek na dovolenou, 5 týdnů dovolené, stravenky, hrazení volnočasových aktivit, služební tel., atd.), možnost dalšího profesního růstu.

Kontakt pro zasílání životopisů: sl.Kubů,e-mail: p.kubu@saitech.cz Minimální vzděláníÚSO (vyučení s maturitou) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěHavlíčkova 125, 411 55 Terezín Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně35000 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-05-03T15:06:13

Společnost

SAITECH s.r.o.
  • SAITECH s.r.o.
  • Kontakt : Pavlína Kubů
  • E-mail : p.kubu@saitech.cz
  • Adresa : Havlíčkova 125, 411 55 Terezín

Klíčová slova

pozici

dobré

organizační

administrativní

bnabízíme

platové

práci

zodpovědnou

samostatnou

zajímavou