PopisCo vás čeká:
Hledáme do našeho mladého kolektivu šikovného a pečlivého člověka, který se bude starat zejména o komunikaci se zákazníky, obsluhu zákaznické linky, vedení pokladny, naskladňování a vyskladňování zboží, administraci zákaznických smluv a všeobecně administrativní činnost. Jedná se o zajímavou a různorodou práci.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme flexibilního, pečlivého a zodpovědného člověka, se schopností se dále vzdělávat. Komunikativního s příjemným vystupováním. Trestně bezúhonný. Hledáme člověka pro dlouhodobou spolupráci.
Výhodou bude, pokud budete umět:
Základní znalosti marketingu a obchodní cítění. Základní přehled v IT. Anglický jazyk.
Co vám můžeme nabídnout:
Nabízíme stabilní zázemí dlouhodobě fungující firmy. Nadstandardní platové ohodnocení, dle zkušeností pracovníka. Pravidelný růst platu, 13. plat. Možný kariérní růst, dle šikovnosti a zkušeností. Služební telefon včetně neomezeného volání, notebook, po zapracování možnost služebního auta. Sick day, dovolená dle potřeby, 5 týdnů dovolené. Pořádáme firemní akce, školení, večírky, teambuildingy, zkrátka se nenudíme.
Životopisy zasílejte na e-mail: info@arenis.cz
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostPružná pracovní doba PracovištěTyršova 158, 335 61 Spálené Poříčí Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-04-30