PopisREFERENT/KA Oddělení vnitřního informačního systému odboru Kanceláře starosty - neúředník MěÚ
Požadujeme: min. ukončené vzdělání VOŠ nebo ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou, zaměření na informační a komunikační technologie výhodou, praxe v oblasti výpočetních a komunikačních systémů výhodou, praxe v údržbě technického vybavení a implementaci programového vybavení výhodou, znalost administrace operačních systémů osobních počítačů, praxe v poskytování uživatelské podpory SW aplikací výhodou znalost problematiky právních předpisů, zejména: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Dobrá znalost práce na PC zejména v programech Word, Excel. Řidičské oprávnění skupiny B, trestní bezúhonnost, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, připravenost pro vysoké pracovní nasazení
Nástup od 1. 5. 2019, dřívější nástup od 1. 4. 2019 výhodou
Náplní práce bude zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat. Systémová podpora ve výpočetní technice v oblasti aplikačního programového vybavení za účelem optimalizace provozu programových a technických prostředků v prostředí počítačové sítě.
Nabízíme: Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě do 9. platové třídy, osobní příplatek, pracovní poměr na dobu neurčitou, se zkušební dobou 3 měsíce. Dále nabízíme pět týdnů dovolené, pužná pracovní doba, možnost zkráceného úvazku, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky na stravování, jazykové, odborné a osobnostně - rozvojové vzdělávání, apod.
Písemná přihláška bude obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, (telefonický a případně e-mailový kontakt), číslo občanského průkazu, datum a podpis uchazeče, přílohy dle následujícího odstavce: Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků pro vznik pracovního poměru, nepovinně též dalších znalostí a dovedností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady osvědčující splnění "jiných požadavků města" (požadované doklady budou zaslány zpět po ukončení výběrového řízení) .
První kontakt: Přihlášky zasílejte do 14.2.2019 na adresu Městského úřadu Valašské Meziříčí, Odbor organizační a zaměstnanecký, Soudní 1221, 757 38 Valašské Meziříčí s označením NEOTVÍRAT "Přihláška do výběrového řízení na funkci referent(ka) Oddělení vnitřního informačního systému odboru Kanceláře starosty - neúředník Městského úřadu Valašské Meziříčí.
Bližší informace získáte u vedoucího oboru Kancelář starosty - tel. 571 674 212 (223) nebo u vedoucího Oddělení vnitřního informačního systému - tel. 571 674 110.

Podrobnosti k volnému místu a náležitosti přihlášky naleznete na internetových stránkách města: https://www.valasskemezirici.cz/



Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNáměstí 7/5, 757 01 Valašské Meziříčí 1 Mzda minimálně18230 Kč Mzda maximálně27420 Kč Nastoupit od2019-05-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-08T02:10:45

Společnost

Město Valašské Meziříčí
  • Město Valašské Meziříčí
  • Kontakt : .
  • Adresa : Náměstí 7/5, 757 01 Valašské Meziříčí 1

Klíčová slova

uchazeče

výhodou

praxe

vzdělání

bezúhonnost

pracovní

vybavení

zákon

znalost

oddělení