PopisNáplň práce:
- příprava podkladů pro sestavení rozpočtu, vedení operativní evidence majetku, inventarizace, zajištění bankovního styku, pokladna, zpracování hlášení pro potřeby úřadů, statistické výkazy, vyřizování administrativní agendy (objednávky, příjem zboží, apod.).
Výhodou je orientace v hospodaření příspěvkové organizace, doplňkové činnosti, DPH, kontrolní hlášení, znalost práce v účetním programu Fenix, samostatnost, organizační a komunikační schopnosti.
Při oboustranné spokojenosti možnost prodloužení PP.
Životopisy zasílejte do 14.2. 2019.
Vybraní zájemci budou pozváni na osobní pohovor prostřednictvím e-mailu. Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěČelakovského 24, Pražské Předměstí, 397 01 Písek 1 Mzda minimálně17970 Kč Mzda maximálně24400 Kč Nastoupit od2019-03-01