PopisADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
- skladová evidence, pracovník odbytu, práce ve Word, Excel
Pracovní doba: PO - PÁ 7,30 - 16 hod. Pracovní náplň: Fakturace a vedení skladové evidence na PC.
Prodej přívěsných vozíků a náhradních dílů pro přívěsy. Balení, fakturace a expedice drobných dílů pro zákazníky na dobírku. Poskytování informací zákazníkům, zpracování a zasílání cenových nabídek.
Práce na PC: účetní program POHODA. Nástup možný ihned.

Minimální vzděláníÚSV SměnnostJednosměnný provoz PracovištěSACHER-PŘÍVĚSY s.r.o. - pracoviště, Palackého 608, 542 32 Úpice Mzda minimálně18000 Kč Nastoupit od2019-02-18

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-12T01:59:05

Společnost

SACHER-PŘÍVĚSY s.r.o.
  • SACHER-PŘÍVĚSY s.r.o.
  • Kontakt : Richard Sacher
  • Telefon : +420 603 272 821
  • Adresa : SACHER-PŘÍVĚSY s.r.o. - pracoviště, Palackého 608, 542 32 Úpice

Klíčová slova

dílů

evidence

fakturace

zpracování

drobných

zákazníky

dobírku

poskytování

informací

zákazníkům