Popis Náplň práce:
- plánování, koordinace návaznosti a vytěžování vozidel rozvozu zboží
- komunikace se zákazníky slovem i písmem
- administrace a správa zakázek, dokumentů, protokolů atd
- komunikace a řešení situací v oblasti péče o zákazníky s našimi klienty
- podílení se na ad hoc projektech
Poznámka k volnému místu - Požadavky: občasná potřeba základní komunikace v AJ, dobré ovládání PC vč. kancelářského SW (Excel), schopnost slušně a trpělivě jednat se zákazníky, pečlivost a zodpovědný přístup k práci v malém a přátelském kolektivu
- Výhody: týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, firemní telefon, notebook, prostor k růstu v mezinárodní společnosti
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNa Trojce 369, 252 16 Nučice Mzda minimálně22000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2018-01-22

Stručné info

  • Zveřejněna:2018-01-19T01:51:05

Společnost

Rhenus Home Delivery s.r.o.
  • Rhenus Home Delivery s.r.o.
  • Kontakt : Alena Koberová
  • Telefon : +420 311 716 935
  • E-mail : alena.koberova@cz.rhenus.com
  • Adresa : Na Trojce 369, 252 16 Nučice

Klíčová slova

zákazníky

komunikace

náplň

přátelském

ovládání

kancelářského

excel

schopnost

slušně

trpělivě