PopisNáplň práce: práce s klienty v terénu, zákaznický servis na pobočce, vyřizování požadavků firemních zákazníků, příprava obchodních nabídek, servis a podpora stávajících a nových klientů, reporting a související administrativa. Možno se profilovat dle zájmu do oblasti financí (hypotéky, úvěry, pojištění, investice …), energetiky nebo nemovitostí.
Požadavky: samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, pozitivní přístup, komunikativnost, řidičské oprávnění sk. B, práce s PC (možno i bez zkušeností v dané oblasti - zaškolíme)
Výhody: firemní automobil i k soukromím účelům, mobilní telefon, PC. Karierní program. Propracovaná vzdělávací akademie. Poradový systém, info meetingy, teambuldingy, dny s centrálou.
Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostPružná pracovní doba PracovištěTop activa group s.r.o. - Zlín, Zlín, 760 01 Zlín 1 Mzda minimálně30000 Kč Mzda maximálně45000 Kč Nastoupit od2019-06-01