PopisJaké budou Vaše hlavní zodpovědnosti:
Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře, příprava podkladů apod.
Organizování pracovních cest (letenky, ubytování), péče o návštěvy
Tvorba prezentací, reportů, statistik
Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
Zodpovědnost za firemní interní komunikaci (organizace firemních akci, příprava firemního zpravodaje apod.)
Aktualizace internetových stránek společnosti, obsluha datových schránek
Archivace dokumentů, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
Zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti, vyřizování obchodní korespondence
Jaké předpoklady musíte splňovat:
Úplné SŠ vzdělání
Velmi dobrou znalost AJ, min. úroveň B2 dle CEFR
Výborné vyjadřovací schopnosti a písemný projev v ČJ
Organizační schopnosti, proaktivní, motivující a pozitivní přístup
Odolnost vůči stresu, flexibilitu, loajálnost a diskrétnost
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Velmi dobrou uživatelskou znalost práce na PC Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěDětmarovická 409/1, Staré Město, 733 01 Karviná 1 Mzda minimálně27000 Kč Nastoupit od2019-03-01