PopisNáplň práce: příjem objednávek, administrace příjmu a realizace objednávek, ověřování potřeby zákazníků (webové portály, forecasty, korespondence), kontrola skladové dostupnosti, pokyny k výrobě, hlídání termínů, denní komunikace se zákazníky, Expedice - administrativní část, plánování expedic, tvorba dodacích listů, fakturace, koordinace přepravy, skladová evidence, správa konsignačních skladů, pokladna, zpracování podkladů pro účetnictví, administrace přijatých faktur, statistické výkazy, drobná administrativa a kancelářské práce, intenzivní práce v podnikovém informačním systému
Požadavky: min. středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, praxe v oblasti prodeje na podobně orientované pozici výhodou, aktivní práce s PC a běžnými kancelářskými SW, dobrá jazyková výbava, očekáváme anglický nebo německý jazyk na úrovni min. B2/C1
Výhody: stravenky, pololetní odměny, 22 dní dovolené, flexibilní pracovní doba, příspěvek na jazykové kurzy
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěANC COMPONENTS, s .r. o. - sídlo, Nábřeží 737, Prštné, 760 01 Zlín 1 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně26000 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-22T01:55:43

Společnost

ANC COMPONENTS, s. r. o.
  • ANC COMPONENTS, s. r. o.
  • Kontakt : Kristýna Sedláčková
  • Telefon : +420 734 224 119
  • Adresa : ANC COMPONENTS, s .r. o. - sídlo, Nábřeží 737, Prštné, 760 01 Zlín 1

Klíčová slova

práce

administrace

min

objednávek

ekonomickém

pozici

orientované

podobně

prodeje

oblasti