PopisNáplň práce: příjem objednávek, administrace příjmu a realizace objednávek, ověřování potřeby zákazníků (webové portály, forecasty, korespondence), kontrola skladové dostupnosti, pokyny k výrobě, hlídání termínů, denní komunikace se zákazníky, Expedice - administrativní část, plánování expedic, tvorba dodacích listů, fakturace, koordinace přepravy, skladová evidence, správa konsignačních skladů, pokladna, zpracování podkladů pro účetnictví, administrace přijatých faktur, statistické výkazy, drobná administrativa a kancelářské práce, intenzivní práce v podnikovém informačním systému
Požadavky: min. středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, praxe v oblasti prodeje na podobně orientované pozici výhodou, aktivní práce s PC a běžnými kancelářskými SW, dobrá jazyková výbava, očekáváme anglický nebo německý jazyk na úrovni min. B2/C1
Výhody: stravenky, pololetní odměny, 22 dní dovolené, flexibilní pracovní doba, příspěvek na jazykové kurzy
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěANC COMPONENTS, s .r. o. - sídlo, Nábřeží 737, Prštné, 760 01 Zlín 1 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně26000 Kč Nastoupit od2019-03-01