PopisNáplní práce je zpracování účetní agendy (faktury přijaté, závazky, pohledávky, pokladny, banky, interní doklady - majetek, časové rozlišení, zápočty), měsíční uzávěrky včetně přípravy přiznání k DPH, kontrolní hlášení, celkový dohled na účetnictví společnosti, uzávěrkové operace a příprava podkladů pro DPPO, komunikace s úřady a daňovými poradci, příprava k daním.
Požadujeme SŠ/VŠ ekonomického směru, odpovídající pracovní zkušenosti ke zvládnutí celé účetní agendy, znalost účetních a daňových standardů a postupů, znalost české legislativy (DPH, DPPO, DSL…), samostatnost, aktivní přístup, orientaci na detail, logické myšlení, přesnost, pečlivost, základy anglického jazyka, znalost práce v software QI výhodou
stravenky (105,-/den), vzdělávání, firemní akce
První kontakt telefonicky nebo emailem
Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěINTERMEZZI s.r.o. _ Velké Meziříčí, Pod Hradbami 2002/1, 594 01 Velké Meziříčí Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-22T01:55:43

Společnost

INTERMEZZI s.r.o.
  • INTERMEZZI s.r.o.
  • Kontakt : Jiří Rosecký
  • Telefon : +420 773 799 290
  • Adresa : INTERMEZZI s.r.o. _ Velké Meziříčí, Pod Hradbami 2002/1, 594 01 Velké Meziříčí

Klíčová slova

znalost

práce

účetní

agendy

dppo

dph

příprava

náplní

postupů

samostatnost