PopisMísto výkonu práce: Nádražní 386, Pardubice.
Nástup dle domluvy.
Pracovní doba: 7:00 - 15:30 hod..
Pracovní náplň: Administrativní práce a příprava podkladů pro výrobu dle stanovených pokynů, kopírování, tisk, editace dokumentů, vyřizování poštovní a elektronické dokumentace, vyhledávání a poskytování informací, vedení evidence a záznamů dle systému ISO, komunikace se zákazníky a dodavateli - nákup, prodej, zpracování nabídek, řešení reklamací, zajištění provozu budovy, pochůzky (mimo kancelář) dle domluvy
Požadujeme:
- pozice vhodná i pro absolventy,
- znalost anglického jazyka úroveň minimálně B2
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou
- uživatelská znalost PC, znalost práce v Microsoft Excel na pokročilé úrovni, dobré komunikační schopnosti, profesionální a seriózní vystupování, samostatnost, zodpovědnost, schopnost učit se novým věcem a samostatného myšlení
Nabízíme:
- odpovídající platové ohodnocení (výše mzdy dle zkušeností a schopností může být po domluvě navýšena)
- příspěvek na stravování, 4 týdny dovolené
- práce v příjemném kolektivu
- smlouva na dobu určitou 1 rok
Poznámka:
Prosíme zájemce, aby nejprve zaslali životopis emailem, případně kontaktovali paní Růžičkovou nejprve telefonicky a teprve poté proběhne domluva termínu schůzky.

Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNádražní 386, Rosice, 533 51 Pardubice 17 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně22000 Kč Nastoupit od2019-03-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-02-23T01:58:01

Společnost

KOVAZ s.r.o.
  • KOVAZ s.r.o.
  • Kontakt : Karolína Růžičková
  • Telefon : +420 461 049 422
  • Adresa : Nádražní 386, Rosice, 533 51 Pardubice 17

Klíčová slova

dle

práce

znalost

nejprve

místo

mzdy

výše

ohodnocení

platové

odpovídající