PopisPokud jsme vzbudili Tvůj zájem, tak nám pošli své CV. Moc rádi se s Tebou osobně setkáme a řekneme si více informací.
Požadované dovednosti:
Baví Tě práce v administrativě? Pracuješ rád(a) s čísly? Jsi pečlivý(á), zodpovědný(á), máš zkušenosti s účetnictvím a prací s účetním programem? Máš příjemné vystupování, jsi pohodový(á) parťák?
Pokud je Tvoje odpověď ano, pak jsi to právě Ty koho hledáme do našeho týmu. Jsme menší rodinná firma, která pracuje ve stavební oblasti.
Co bude Tvoje náplň práce? Hledáme asistentku(ta) pro:
- Správce pošty
- Pokladna - evidence hotovostních dokladů v účetním programu a jejich archivace, platby kartou
- Příjem faktur a jejich další zpracování - příprava pro odsouhlasení ředitelem a následnou fakturaci
- Archivace dokumentů
- Správa objednávek - vystavení, kontrola správnosti a jejich správná archivace.
- Příprava podkladů pro oddělení staveb
- Asistentka ředitelky ekonomického úseku
- Statistiky a kontrolní činnost oddělení dispečinku a ekonomiky
Co bys měl(a) mít a znát?:
- Word, excell - pokročilá úroveň, outlook
- Pracujeme s účetním programem POHODA
- Zodpovědnost, pečlivost, znalost účetních předpisů, příjemné vystupování
- Řidičský průkaz sk. B výhodou (není podmínka)
Co nabízíme?
- Práci v menším kolektivu - rodinné prostředí
- Fixní plat + osobní ohodnocení
- Možnost dalšího rozvoje
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěKulkova 4045/8, Židenice, 615 00 Brno 15 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-03-01