Popismísto výkonu práce : Bruntál
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávních celků, výběrové řízení na místo:
Úředníka/ce - referentky/a daní a poplatků, oddělení správy majetku,
odboru správy majetku, investic a dotací
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office
- zkouška odborné způsobilosti v oblasti daní a poplatků výhodou
- praxe a orientace v oblasti správy majetku výhodou
- základní znalosti a orientace v geografickém informačním systému výhodou
- řidičský průkaz sk. B
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu
Charakteristika vykonávané pozice:
V rámci hospodaření s majetkem územního samosprávného celku se jedná o komplexní zajišťování správy pozemků města Bruntál s péčí řádného hospodáře spočívající v zabezpečování jejich pronájmu, propachtování, výprosy, vypůjčování a jiných způsobů nakládání s tímto majetkem, zahrnující úkony spojené
" s přípravou návrhů smluv
" zabezpečení věcného plnění smluvních vztahů
" vypracovávání odborných podkladů a návrhů pro rozhodování v orgánech města v souladu se zákonem č. 128/20000 Sb., o obcích
V rámci správy poplatků se jedná o zabezpečování výkonu správy místních poplatků s nutností absolvovat zkoušky odborné způsobilosti v souladu s vyhláškou č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků.
" opatření potřebná ke správnému a úplnému zjištění, stanovení a splnění poplatkových povinností, vyměření, vybrání, vyúčtování, vymáhání nebo kontrolování poplatků
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a orga Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěNádražní 994/20, 792 01 Bruntál 1 Mzda minimálně20000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-05-01