PopisASISTENT/-KA OBCHODU
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Náplň práce: vedení obchodní agendy, administrativa, komunikace se zákazníky, kompletní zpracování obchodního případu, příprava podkladů pro obchodní oddělení, vyřizování úkolů a přidělené agendy, zajištění provozních záležitostí
- Požadujeme: výbornou znalost práce na PC (Office), řidičský průkaz skupiny B , obsluha sociálních sítí, úprava fotek, znalost programu Pohoda výhodou, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, samostatnost, výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- Nabízíme: stravenky, zvláštní prémie
- V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem. Kontaktní osoba: Simonová Barbora, e-mail: jobs@qts.cz, tel.: 602 412 577 Minimální vzděláníStřední odborné (vyučen) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěKydlinovská 245/71, Plácky, 503 01 Hradec Králové 16 Mzda minimálně18000 Kč Mzda maximálně20000 Kč Nastoupit od2019-03-11