PopisNáplň práce: komunikace se zákazníky, administrativní úkony, fakturace, administrace obchodních zakázek, příjem, zpracování, správa, kompletace a expedice objednávek (fyzicky i v informačním systému), řešení drobných reklamací, podpora na zahraničních výstavách
Požadujeme: technická gramotnost, dobrá znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), příjemné profesionální vystupování, prodejní dovednosti, samostatnost, organizační schopnosti, aktivní znalost AJ slovem i písmem, NJ - výhodou, ŘP sk. B výhodou
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěHANSCARFT, s.r.o. 001, K Vodojemu 140, Chrášťany, 252 19 Rudná Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-03-13