PopisPrvní kontakt emailem.
Náplň práce:
o komunikace se zákazníky
o administrativní úkony, fakturace, administrace obchodních zakázek v interní databázi,
o příjem, zpracování, správa, kompletace a expedice objednávek (fyzicky i v informačním systému)
o řešení drobných reklamací
o podpora na zahraničních výstavách
o pracovní doba - 8-17hod - služby v rámci otvírací doby
Požadujeme:
o min. středoškolské vzdělání ukončené maturitou
o technická gramotnost
o dobrá znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
o příjemné profesionální vystupování, prodejní dovednosti, ochota, zodpovědný přístup, samostatnost, organizační schopnosti
o schopnost vysokého pracovního nasazení
o týmový přístup
o aktivní znalost AJ a NJ slovem i písmem,
o časová flexibilita, odolnost proti stresu
o ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
o práci na HPP
o zázemí stabilní, prosperující a rostoucí společnosti
o zaškolení na uvedenou pozicio
Výhody:
o motivující finanční ohodnocení
o slevu na firemní výrobky/služby
o pracovní notebook, mobil
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěHANSCARFT, s.r.o. 001, K Vodojemu 140, Chrášťany, 252 19 Rudná Mzda minimálně25000 Kč Mzda maximálně30000 Kč Nastoupit od2019-04-01