Popismísto výkonu práce: Klimentská 52, 110 00 Praha 1
Prvotní kontakt: tnankovic@ebsco.com
Požadujeme znalost anglického jazyka (písemnou i mluvenou) na vysoké úrovni. Zároveň je podmínkou znalost ruského, českého a polského jazyka - z toho alespoň jeden jazyk na úrovni rodilého mluvčího a v dalších dvou jazycích schopnost přímé komunikace s klienty (telefonicky a písemně).
Minimální dosažené vzdělání: bakalářský diplom v technickém oboru. Současně požadujeme alespoň 1 rok zkušeností na podobné pozici technické zákaznické podpory. Komunikační schopnosti na vysoké úrovni.
Popis hlavní pracovní náplně:
Poskytování technické zákaznické podpory v první linii. V případě potřeby eskalace požadavků příslušným oddělením v rámci společnosti. Přímá podpora klientů v oblasti technického i uživatelského provozu a nastavení poskytovaných služeb. Dodržení předepsané reakční doby (pokud možno 24 hodin) -telefonická, emailová, online komunikace ad. Pravidelné proaktivní kontaktování cílových zákazníků. Všeobecná zákaznická podpora předem určených klientů společnosti i podpora ad-hoc.
5 dní dovolené nad rámec zákonných předpisů (25 dní celkem) Minimální vzděláníBakalářské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěEBSCO Information Services s.r.o. [825], Klimentská 1746/52, 11000 Praha 1 Mzda minimálně45000 Kč Nastoupit od2019-05-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-04-14T01:54:28

Společnost

EBSCO Information Services s.r.o.
  • EBSCO Information Services s.r.o.
  • Kontakt : Tanja Nankovič
  • Telefon : +420 234 700 600
  • Adresa : EBSCO Information Services s.r.o. [825], Klimentská 1746/52, 11000 Praha 1

Klíčová slova

podpora

úrovni

zákaznické

společnosti

komunikace

vysoké

technické

alespoň

jazyka

znalost