PopisNáplň práce : Pořizování došlých objednávek do informačního systému; Příprava a tisk nakládkových a dodacích listů; Provádění fakturace na základě pokynů odd. logistiky a obchodu; Provádění administrativní práce na základě pokynů nadřízeného (zadávání výrobních příkazů, práce se skladovými doklady, archivační práce apod.)
Požadujeme: Středoškolské vzdělání; Znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Excel, ...), internet, znalost systému Helios Orange výhodou, nikoliv podmínkou; Odpovědnost, důslednost, spolehlivost, flexibilitu, loajalitu, ochotu pracovat v týmu
Nabízíme: Zázemí silné a stabilní společnosti a logistického týmu; Odpovídající mzdové ohodnocení; Stravenky; Práce na HPP - na dobu neurčitou; Pružnou pracovní dobu; Možnost seberealizace; Čisté a bezpečné pracovní prostředí; Přátelský kolektiv
Nástup dle dohody, možný ihned.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele telefonicky nebo e-mailem.
Minimální vzděláníÚSV SměnnostPružná pracovní doba PracovištěDynín 88, 373 64 Dynín Mzda minimálně19000 Kč Mzda maximálně25000 Kč Nastoupit od2019-03-21

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-03-22T03:26:31

Společnost

DCD IDEAL spol. s r.o.
  • DCD IDEAL spol. s r.o.
  • Kontakt : Petra Bartoňová
  • Telefon : +420 737 269 010
  • E-mail : p.bartonova@dcd-ideal.cz
  • Adresa : Dynín 88, 373 64 Dynín

Klíčová slova

práce

pracovní

provádění

dobu

systému

znalost

pokynů

základě

hpp

stravenky