PopisNáplň: zajištění chodu recepce, vyřizování telefonních hovorů, evidence přijatých zásilek, odchozí pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, přijímání a péče o návštěvy, zajištění občerstvení, spolupráce na organizaci firemních akcí, zpracování objednávek v informačním systému Helios, komunikace v AJ písemná i telefonická, pomocné administrativní činnosti
Požadavky: SŠ vzdělání, znalost AJ podmínkou - psaná i mluvená, znalost NJ výhodou, zkušenosti v administrativě, znalost práce na PC, výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Osobnostní předpoklady: výborné komunikační a organizační schopnosti, velmi dobrý písemný projev, příjmené vystupování, samostatnost a proaktivní přístup, systematičnost a svědomistost,pozitivní přístup k daným zodpovědnostem
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, vstupní zaškolení, příspěvek na stravování, pracovní doba od 7:30 do 16:00 hod., práce na HPP, nástup ihned, Nástupní plat 23.500 Kč brutto
V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, svůj životopis v českém a anglickém jazyce
na uvedený e-mail: personalni@apex-gaming.com
Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěAPEX pro gaming a.s. pracoviště České Budějovice, Pod Stromovkou 207, Litvínovice, 370 01 České Budějovice 1 Mzda minimálně23500 Kč Nastoupit od2019-03-22