Popis- Asistentské práce
- Řešení operativních problémů a požadavků
- Organizace a plánování schůzek
- Nutná znalost provozu a vedení kanceláře
- Jedná se převážně o samostatnou práci, požadujeme tedy velmi proaktivní přístup a samostatnost
- Příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, příprava prezentací, právní dokumentace, zajišťování obchodní korespondence
- Příprava pracovních smluv a dodatků, kontrola a vedení personální agendy

Požadujeme:
- Praxe na stejné či obdobné pozici nutná
- Precizní znalost Outlook, Excel, Word
- Výborná znalost práce na PC
- Výborná orientace v oblasti administrativy a plánování času
- Odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a všestrannost
- Příjemné reprezentativní vystupování a vzhled
Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostPružná pracovní doba PracovištěALMAX WORK-Holding, družstvo, Plzeň, Janáčkova 1883/62, Bolevec, 323 00 Plzeň 23 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2018-11-12

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-03-26T01:56:34

Společnost

ALMAX WORK-Holding, družstvo
  • ALMAX WORK-Holding, družstvo
  • Kontakt : Sviatlana Karneyavets
  • Telefon : +420 777 921 594
  • Adresa : ALMAX WORK-Holding, družstvo, Plzeň, Janáčkova 1883/62, Bolevec, 323 00 Plzeň 23

Klíčová slova

znalost

plánování

vedení

asistentské

práce

kontrola

personální

agendypožadujemepraxe

stejné

obdobné