Popis- Asistentské práce
- Řešení operativních problémů a požadavků
- Organizace a plánování schůzek
- Nutná znalost provozu a vedení kanceláře
- Jedná se převážně o samostatnou práci, požadujeme tedy velmi proaktivní přístup a samostatnost
- Příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, příprava prezentací, právní dokumentace, zajišťování obchodní korespondence
- Příprava pracovních smluv a dodatků, kontrola a vedení personální agendy
Požadujeme:
- Praxe na stejné či obdobné pozici nutná
- Precizní znalost Outlook, Excel, Word
- Výborná znalost práce na PC
- Výborná orientace v oblasti administrativy a plánování času
- Odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a všestrannost
- Příjemné reprezentativní vystupování a vzhled Minimální vzděláníZákladní + praktická škola SměnnostPružná pracovní doba PracovištěALMAX WORK-Holding, družstvo, Plzeň, Janáčkova 1883/62, Bolevec, 323 00 Plzeň 23 Mzda minimálně25000 Kč Nastoupit od2018-11-12