PopisCo budete u nás dělat
- zpracovávat telefonické, emailové a systémové požadavky klientů
- nečekají Vás žádné prodeje, ale jen příchozí požadavky našich klientů, kterým budete zadávat a ukončovat objednávky v systémech
- všechny požadavky poté zapíšete do reportu
Za dobře a zodpovědně odvedenou práci Vám nabídneme
- Práce je vhodná i pro absolventy, studenty VŠ i maminky po MD
- přátelská atmosféra
- férový přístup nadřízených
- odpovídající mzdové ohodnocení
- směny od Po - Ne (ranní 6-14,denní 9-17, odpolední 14-22, noční 22-6)
- jsme velká mezinárodní společnost a kariérní růst je u nás samozřejmě možný
Co požadujeme:
- znalost na PC
- silné komunikační dovednosti
- zodpovědnost a spolehlivost
- loajální a chtít pracovat
Nástup možný IHNED
V případě zájmu zasílat životopis na daný e-mail: alexandra.pesickova@atalianworld.com Minimální vzděláníÚSV SměnnostNepřetržitý provoz PracovištěATALIAN CZ s.r.o. 003, Pražská 1268/121, 415 01 Teplice 1 Mzda minimálně22780 Kč Mzda maximálně23100 Kč Nastoupit od2019-04-01