PopisJsme Inex Spedition s.r.o. Naším cílem je poskytovat komplexní dopravní a logistické služby nad rámec očekávání. Rozvíjíme pozici leadera v regionu v oblasti komplexního portfolia poskytovaných dopravních služeb. Jsme atraktivním zaměstnavatelem s příjemným pracovním prostředím, moderním autoparkem a systémem řízení podporovaným aktuálními IT technologiemi. Více o nás na www.inexspedition.cz
Office manažer/ka
Pracovní náplň
Zajištění bezproblémového chodu kanceláře
Zpracování administrativy
Příprava podkladů a komunikace s vedením
Komunikace s dodavateli služeb
Zajištění firemních akcí
Správa webu a sociálních sítí
Příprava MKTG materiálů
Vedení pokladny
Požadujeme
Organizační schopnosti
Komunikativnost a asertivita
Analytické myšlení
Zkušenosti s organizováním akcí
AJ na komunikativní úrovni
ŘP B
Praxe na podobné pozici vítána
Bezúhonnost
Nabízíme
Celkové mzdové ohodnocení až 32 000,-
Naše benefity
Stravenky
Výuka AJ
Zázemí malé rodinné firmy
Individuální hodnocení
Možnost kariérního růstu
V případě Vašeho zájmu o naši inzerovanou pozici nám neváhejte zaslat váš životopis na email: info@kmosek.com. Těšíme se na Vaše reakce. Mgr. Petr Kmošek (HR Interim manažer) Minimální vzděláníÚSO s maturitou (bez vyučení) SměnnostJednosměnný provoz PracovištěŽitná 541, Poříčí, 541 03 Trutnov 3 Mzda minimálně28000 Kč Mzda maximálně32000 Kč Nastoupit od2019-05-01