PopisA16 z:29/3/2019
Statutární město Frýdek-Místek - tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové řízení na místo vedoucí/ho oddělení veřejného opatrovnictví odboru sociálních služeb Magistrátu města Frýdek-Místek, Radniční 1148
Druh práce: vedoucí oddělení veřejného opatrovnictví
Platová třída: 11
(platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Předpokládaný nástup: červen nebo dle dohody
Pracovní poměr: doba neurčitá
Požadované předpoklady:
1. vysokoškolské vzdělání se zaměřením na sociální práci v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
2. minimální praxe v sociální oblasti 1 rok
3. obecné předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
4. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce
5. základní znalosti následujících předpisů:
" zákon č.108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
" zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
" zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
6. uživatelská znalost práce s PC - Word, Outlook, práce s internetem
Náležitosti přihlášky:
a) jméno, příjmení, příp. titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e)číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
" strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný domovským státem
"u uchazečů narozených do 01. 12. 1971 předložení lustračního osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky.(Pokud nebudeme mít k dispozici lustrační osvědčení v termínu do 24.04.2019, postačí k tomuto datu předložit písemnou žádost o poskytnutí tohoto dokumentu. Originál dokumentu bude dodatečně předložen při samotném výběrovém řízení.)
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 24.04.2019 v zalepené obálce s označením "Výběrové řízení - neotvírat" a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Magistrát města Frýdku-Místku
odbor sociálních služeb
Radniční 1148
73801 Frýdek-Místek
Minimální vzděláníVysokoškolské SměnnostJednosměnný provoz PracovištěRadniční 1148, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek 1 Mzda minimálně35500 Kč Nastoupit od2019-06-01

Stručné info

  • Zveřejněna:2019-03-31T01:55:25

Společnost

Statutární město Frýdek-Místek
  • Statutární město Frýdek-Místek
  • Kontakt : Ing. Kozlová Jarmila PŘIHLÁŠKY DO 24.4.2019,
  • Telefon : +420 558 609 311
  • Adresa : Radniční 1148, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek 1

Klíčová slova

znění

pozdějších

práce

řízení

sociálních

dle

službách

doklady

zákon

místo